"Jak na Broadway'u czyli zwycięski występ klasy 2/3"


 

4 grudnia w naszej szkole odbył się IV Dzielnicowy Konkurs Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów. Polega on na przedstawieniu krótkiej scenki (do 8 min.) w języku angielskim na podany temat. Tegoroczną myślą przewodnią był musical i casting. W tym roku do konkursu zgłosiły się trzy szkoły: Gimnazjum Nr 141 im. mjr Henryka Dobrzańskiego Hubala, Gimnazjum Nr 142 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Roberta Schumana i Gimnazjum nr 143 z Oddziałami Integracyjnymi Nr 141 im. Ignacego Jana Paderewskiego. Każda ze szkół wystawiła trzyosobowy zespół. W rolę sędziów wcieliły się pani Jolanta Kaczmara, pani Hanna Materna, pani Małgorzata Walkiewicz i pani Aleksandra Wieliczko, które miały za zadanie ocenić poprawność językową, umiejętności taneczne i wokalne występujących. Mistrzem ceremonii była natomiast pani Joanna Ogrodzka, która z wielkim zapałem wspierała wszystkie drużyny.

 angielski na wesolo 2015

Wszystkie grupy stanęły na wysokości zadania i zrobiły wielkie ,,show" w stylu słynnej sceny na Broadway'u w Nowego Jorku. W czasie przerwy pomiędzy występami a ogłoszeniem wyników konkursu były puszczane znane przeboje z musicalu ,,Mamma Mia". Niektórzy uczniowie nie mogli usiedzieć w miejscu słysząc ulubione piosenki i już po chwili tańczyli na scenie. Zanim nasi tancerze zdążyli się rozkręcić, jury miało już gotowy werdykt, więc musieli wrócić na swoje miejsca. Pierwsze miejsce zajęło Gimnazjum Nr 142 reprezentowane przez uczennice klasy 2/3. Nagrody za drugie miejsce powędrowały do drużyny z Gimnazjum Nr 141, a trzecie miejsce zajęło Gimnazjum Nr 143. Wszyscy uczestnicy dostali podarunki wraz z dyplomem.  Gratulujemy zwycięzcom i życzymy dalszych sukcesów zarówno w nauce j. angielskiego, jak i w aktorstwie. Z niecierpliwością oczekujemy przyszłorocznego konkursu i już teraz zastanawiamy się, jaki temat przygotują nauczyciele.

                                                                                                                            Anna Neuberg kl. 2/3